Rage of Bahamut

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NOWE ZASADY » HW 9 ZASADY

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

HW 9 Zasady

  
zedomirzak
15.01.2013 16:10:35
poziom 2



Grupa: Administrator 

Posty: 54 #1142733
Od: 2012-12-27
Obrazek

  
Exez_SR
17.01.2013 00:00:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1144879
Od: 2013-1-16


Ilość edycji Admina: 1
Skille na HW CZYTAMY DO KOŃCA I PISZEMY ŻE ZAPOZNALISMY SIĘ Z TREŚCIĄ, LEPIEJ ŻEBY KAŻDY WIEDZIAŁ JAK NAJWIĘCEJ, ZAPRASZAM DO LEKTURY:

*Shingeki - order leader
koszt użycia 1000 sp, czas działania 10 minut, cooldown 5 minut po zakończeniu działania, maksymalna ilość użyć na walkę: 4

daje boosta od 20 do 25% do atk dla całego zakonu oraz zwiększa ilość zdobywanych(?) pkt dla zakonu od 1.5 do 1.6.

*Braveheart - V- leader
koszt użycia 500 sp, czas działania 5 minut, cooldown 4 minuty po zakończeniu działania, maksymalna ilość użyć na wojnę 6
podobnie jak wyżej- od 10 do 15% do atk oraz 1.2 do 1.25 do pkt

*shingeki - jeżeli mam być szczery nie wiem dokladnie o co chodzi mogą go używać jedynie v i order leaderzy przekazuje bądź używa sp order leadera. tyle wiem na jego temat.

*warcry - atk leader
koszt użycia 60 sp, czas trwania jeden atak(?) cooldown 1 użycie na walkę
zmniejsza obronę od 30 do 45% przeciwnika, NIE DLA CALEGO ORDERU LECZ TYLKO DLA SIEBIE.

*phalanx - deff leader (kolec pamiętaj o tym)
koszt użycia 300, czas trwania 6 minut, cooldown 5 minut po użyciu, maksymalna ilość użyć ?

daje boost do deffa dla DEFF LEADERA od 30 do 40% oraz skupia atak tylko na nim (nie można atakować innych graczy), skill zostaje wyłączony w przypadku przełamania się przez deff leadera

*Boost - support leader
zużycie sp 50, cooldown -zależny od lvl skilla
lvl 1 180 sekund, regeneruje 300 atk&deff pwr
lvl2 160 sekund, regeneruje 310 pwr
lvl3 140 s, regeneruje 320 pwr
lvl4, 120s, regeneruje 330 pwr
lvl5, 100s, regeneruje 350 par

*Magic shield - support leader
koszt użycia 50 sp cooldown zależy od lvl skilla
1- 300sekund daje boost do deffa 20 nie wiem czy chodzi o pkt pwr czy o % deffa musicie mi wybaczyć
2- 270s, boost 22
3- 240s, boost 24
4- 210s, boost 26
5- 180s, boost 30
czas działania 5 minut.

*Yell - member
koszt użycia 30 sp, cooldown nieznany

regeneruje wybranemu graczowi od 10 do 30 atk pwr oraz daje 10sp

UWAGI:1 NIE WIEM CZY SKILLE SUPPORTA DZIAŁAJĄ TYLKO NA MEMBEROW
2 SKILLE SUPPORTA SĄ DLA WYBRANEGO PRZEZ NIEGO GRACZA.
3. MOŻE BYĆ WIECEJ NIŻ JEDEN SUPPORT

SORRY ZA BŁĘDY ALE WIECIE JAK PISZE SIĘ NA TELEFONIE, JEŻELI POMYLILEM SIĘ PRZY JAKIMŚ SKILLU PISAĆ KOMENTARZ, JEŻELI KTOŚ WIE COŚ WIECEJ RÓWNIEŻ PROSZĘ O KOMENTARZ, DZIĘKI ZA WYROZUMIALOSC
  
zedomirzak
17.01.2013 11:54:32
poziom 2



Grupa: Administrator 

Posty: 54 #1145392
Od: 2012-12-27
Ja dodam że z tego co przeczytałem cały order zbiera SP skill points dla Lidera i V-Lidera
i ich umiejęntnosci są globalne - czyli dają bonus dla całego orderu
Mowie tutaj o
*Shingeki
*Braveheart
  
zedomirzak
18.01.2013 10:31:16
poziom 2



Grupa: Administrator 

Posty: 54 #1146621
Od: 2012-12-27


Ilość edycji wpisu: 1
eTaktyka:
Po rozpoczęciu HW jeżeli nie mamy punktów ataku i obrony używamy charge W Holy War preparation
Charge daje nam 150atk pwr i 150def pwr oprócz tego w zależności od funkcji którą pełnimy daje nam SP(skill points)
dla przykładu 30 punktów dla suportu 450 punktów dla order lidera
Funkcje tą możemy używać co 20 minut tak że można ja użyć 3 razy w ciągu wojny
W wypadku gdy statystyki ataku i obrony mamy pełne w pierwszej kolejności staramy się kogoś zaatakować
i dopiero jak już spożytkujemy punkty ataku użyć charge
Order Lider po 3 użyciach czyli po około 40 minutach gry ma punkty wymagane do użycia shingheki
Dlatego też lepiej czasami poczekać i atakować podczas gdy ten skill jest użyty daje to dodatkowo
1,5 - 1,6 HW punktów więcej w zależności od levelu umiejentności skilla
Można się przed tym bronić w tym momencie def leader powinien użyć skill phalanx.
W momencie użycia skila Phalank cały order jest broniony przez Def Lidera tylko on wtedy może atakować
Dopóki wrogi order nie przejdzie obrony Def Lidera jesteśmy bezpieczni
Lub tez skill BraveHeart podnosi on obronę i atak o 10 -15% w zależności od Levelu skila i uniemożliwia
ataki w trybie wielu HP 3xHP

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NOWE ZASADY » HW 9 ZASADY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny


Uploaded with ImageShack.us